איך בוחרים את חברת ההובלות שמתאימה לכם במעבר דירה?

אם אתם צריכים לבחור חברת הובלות בצפון ואתם לא יודעים את מי לבחור, המאמר הזה בדיוק בשבילכם. במאמר זה נספר לכם כיצד בוחרים את החברה הטובה ביותר, מדוע הבחירה חשובה במיוחד וכמובן לאלו פרטים קטנים אך חשובים כדאי שתשימו לב.

הבחירה הקריטית למעבר דירה

לא קל להעביר את כל העולם שלכם למקום אחר אפילו אם מדובר על כמה רחובות בודדים. יש ישראלים שיכולים להיות שאננים בנוגע לנזקים שיכולים לקרות בעת מעבר דירה, בעיקר אם מדובר על מעבר בתוך העיר ולעתים אפילו בתוך השכונה, אך על השאננות הזו עוד אפשר לשלם וביוקר. למעשה, המרחק בין הדירה הישנה לדירה החדשה אינו משמעותי כי רוב הנזקים יכולים לקרות בהעמסת הפריטים ובסבלות שלהם לדירה החדשה, כאשר האריזה יכולה להיות לקויה, היחס של החברה יכול להיות מזלזל וכן הלאה. עם חברה מקצועית ומנוסה, תוכלו להרגיש הרבה יותר בטוחים.

איך נבחר את חברת הובלות המתאימה?

  • השלב הראשון הוא לחפש חברות הובלות שפועלות באזור מגורכם. אם אתם מחפשים חברת הובלות שתוכל לעזור לכם להעביר את הבית מחיפה לקריית אתא, כדאי לחפש חברת הובלות בחיפה ולא חברת הובלות בצפון. אמנם כל חברות ההובלות בצפון יוכלו לספק לכם מעבר מכל עיר ויישוב בצפון לכל מקום, אך בחירת חברה מאזור מגורכם תהיה נוחה וזולה יותר. אחד המרכיבים של המחיר הוא המרחק, והוא יצטמצם בבחירה כזו.
  • השלב השני הוא להבין מה השירותים שהחברה מציעה. השירותים שיעזרו לכם לעבור את ההובלה בצורה חלקה וללא תקלות הם שירותי אריזה, שירותי פירוק והרכבה וגם שירותי מנוף. אמנם כמעט כל החברות יציעו לכם את כל השירותים הללו, אך את הכמעט הזה אסור לכם לקחת כמובן מאליו. תמיד תוודאו האם המחיר כולל את כל השירותים הללו, האם הובלות המנוף הן של קבלן משנה או של החברה עצמה, האם השירות בטוח וכן הלאה.
  • השם של החברה אומר עליה הכל. חברה מנוסה תהיה בחירה בטוחה יותר, כי ככל שהיא מנוסה יותר והשם שלה בשוק טוב יותר, כך היא תדאג לשמור עליו נקי מטעויות מביכות עם לקוחות לא מרוצים. כמו כן, הסיכוי שחברה מנוסה תבצע טעויות, בעיקר אם הם טעויות בסיסיות של מתחילים, קטן הרבה יותר. אמנם יש חברות מעולות שאינן עשירות בניסיון אך בכל זאת לבחירה בטוחה יותר כדאי שתבחרו חברה שפועלת בתחום ההובלות שנים רבות.

רושם ראשוני חשוב בבחירת החברה

עד כה דיברנו על כמה פרמטרים חשובים לבחירת חברת הובלות בצפון או בכל אזור אחר בארץ, אך עכשיו הגיע הזמן לדבר על איך עושים זאת בפועל. אחרי שחיפשתם חברות הובלות באינטרנט, היכנסו לאתר האינטרנט שלהן וקראו עליהן בעמוד האודות. צמצמו את הבחירה ל-4 עד 5 חברות שונות, ותתקשרו לכל אחת מהם. הרושם הראשוני מהשיחה, כולל היחס שאתם מקבלים, הסבלנות של הנציג והאמינות שאתם מרגישים, יעזרו לכם לצמצם את הבחירה עד לחברה המושלמת

לקריאה נוספת: הובלת פסנתרים בחיפה 

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *