כמה עולים מחסנים להשכרה בזמן פינוי דירה?

שכירת מחסנים להעברת הדירה, מאפשרת לנו אורך נשימה

כל מי שעבר אי פעם דירה מכיר את הסיטואציה הזאת. החוזה בדירה הקודמת נגמר, והחוזה בחדשה טרם התחיל, המובילים הבריזו, אין לכם מקום לכל החפצים וזמן למכור אותם. בדיוק בשביל סיטואציות כאלה קיים שיירות השכרת המחסנים. שכירת מחסנים להעברת דירה, מעניקה לנו אורך נשימה בזמן המעבר. בין כל הלחצים והקשיים, הידיעה שגם במקרה שהכול ישתבש בדרך חפצינו יהיו בטוחים, מאפשרת לנו טיפול רגוע ושלו בתקלות והבעיות אשר נגרמות באופן טבעי מהמעבר.

עלות המחסן תלויה בגודל שטח האחסון ובכמות החפצים

העלויות הכרוכות בפינוי ומעבר דירה הינן גבוהות, וכוללות תשלום למובילים, בזבוז זמן העבודה למען טיפול בבירוקרטיה, ולעיתים גם חפיפה בין חוזים, או צורך למצוא פתרון מגורים זמני ויקר עד שיכנס החוזה החדש לתוקף. אין פלא לכן, ששיקול מרכזי בהחלטה האם לשכור מחסן הוא המחיר. מחירו של המחסן תלוי שטח האחסנה הנחוץ:

  • שכירת מחסן שלם: מחסן צריך להכיל בצורה יעילה תכולה מדירה שלמה. כמובן, אין אפשרות לדחוס ציוד של דירה של 5 חדרים במחסן קטן המיועד לדירת חדר בלי פגיעה חמורה בחפצים. לכן, גודל המחסן הינו מכריע בקביעת המחיר. מחירו של מחסן המתאים לתכולת דירה של בין שניים לשלושה חדרים ינוע בין 800 ל900 שקלים. מחסנים גדולים יותר המשמשים דירות גדולות עשויים לעלות גם לאזור ה2000 שקלים.
  • שכירת שטח אחסנה: שכירת שטח אחסנה מתבצעת לפי קוב (מטר בשלישית), והינה פתרון חסכוני לאחסון ציוד בנפח מצומצם. קוב של שטח אחסון עשוי לעלות בין 30 ל40 שקלים.

חשוב מאוד לא להתפשר ולאחסן את חפציכם אצל חברת אחסנה אמינה

חברות אחסנה רשלניות, עשויות לתחזק את מחסניהן בצורה רעה. תחזוקה רעה תוביל לנזילות, לחות, ולפגיעה חמורה בחפציכם. לכן, חשוב מאוד לא להתפשר, ולבחור בחברה רצינית, אשר תוכלו להפקיד בידיה את רכושכם בראש שקט, נקי מחששות לנזק או גניבה.

לקריאה נוספת: הובלת פסנתרים ופסנתרי כנף

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *