איך לנקות את הבית בזמן מעבר דירה

מעבר דירה – זה לא משחק ילדים!

איך לנקות את הבית בזמן מעבר דירה
איך לנקות את הבית בזמן מעבר דירה

מעבר דירה הוא אירוע מסובך ומסורבל. צריך לארוז את כל הרהיטים, לסדר הכל בארגזים, ולוודא שהמובילים לא מפילים חלילה את הארגזים עם הכיתוב ״זהירות שביר״. וכל זה, רק לפני המעבר עצמו. ברגע שנכנסים לדירה החדשה, צריך לנקות, לפרוק, לסדר ושוב לנקות. אבל האירוע לא חייב להיות כזה נוראי כמה חוקים בסיסיים יוכלו לעזור לנו לשמור על הניקיון, ויקלו על התהליך.

איך לשמור על ניקיון וסדר בעת הכניסה לדירה החדשה

  • הכינו מראש את כל הציוד לו אתם זקוקים – מומלץ להתכונן ליום המעבר מבעוד מועד ולדאוג לכל הציוד לו תזדקקו בעת האריזה, בעתה מעבר עצמו ובעת הפריקה בדירה החדשה. קופסאות קרטון גדולות לאריזת הרהיטים, ניירות עיתון לעטיפה של הרהיטים, וצידנית לשמירת מזון שנשאר במקרר וארוחות ליום המעבר, הם רק חלק מהדברים שיקלו עליכם לעבור בצורה נטולת דאגות ומהירה. מומלץ גם לדאוג לתשתיות חשובות בדירה החדשה, כמו אינטרנט או קו טלפון, לפני המעבר לדירה החדשה.
  • תכננו מראש איך תראה הדירה החדשה – חשוב מאוד לתכנן מראש איך יונחו הרהיטים בדירה. תכנון נכון יוכל להקל על כאב הראש בעת אריזת הארגזים ובעת פריקת הארגזים, ובזכותו נוכל לחסוך לעצמינו הרבה בלאגן ולכלוך. כמו כן, הודות לתכנון מוקדם, נוכל לגלות על פערים וחוסרים בדירה, כמו ארון שלא נכנס בחדר או שולחן שגדול מדי לחלל החדר, מבעוד מועד ובכך להתכונן אליהם ולחסוך לחץ מיותר.
  • פנו לכם זמן למעבר – מעבר דירה לוקח זמן, והרבה ממנו. פנו לעצמכם זמן רב לאריזה של הרהיטים, וזמן רב לפריקה שלהם. מומלץ אפילו לפנות זמן ״אקסטרה״, למקרה וטעיתם בהערכתכם המקורית. פינוי כמות זמן מספקת, יאפשר לכם לפרוק את הארגזים ברוגע ובצורה מסודרת, מבלי להרוס, לשבור או לקרוע דבר, ומבלי לייצר לכלוך מיותר.

מעבר דירה לא חייב להפוך לאירוע מסובך

מעבר דירה הוא אירוע גדול, אבל אם נשמור על ניקיון, וכמה כללים בסיסיים, המעבר לדירה החדשה יוכל להיות קל ופשוט, נטול כאבי ראש. רק צריך לזכור להתכונן מראש, לפנות זמן ולתכנן את הדירה החדשה מבעוד מועד, ונוכל לעבור בראש שקט.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *