כל הובלה יכולה להסתבך, אפילו ההובלה הכי פשוטה שיש. אמצעי זהירות בהובלות תמיד יהיו אך כשמדובר בהובלות פסנתר בחיפה, העיר שממוקמת על הר הכרמל שעשיר בירידות ובעליות, אמצעי הזהירות צריכים לעלות רמה אחת מעל.

הובלת פסנתרים וכלי נגינה בצורה הבטוחה ביותר

לא פשוט להיות נגן פסנתר בגלל שלל סיבות. מדובר במוצר יקר מאוד שתופס הרבה מקום בבית וכדי לנגן נכון צריך להשקיע שנים רבות עד שהידיים ינגנו באופן אוטומטי והיצירתיות תתחיל להמציא לחנים ייעודיים. אחד הדברים שאף נגן פסנתר לא רוצה לבצע אך זהו הכרח של המציאות הוא הובלת פסנתר. אם אותו נגן פסנתר גר בחיפה או עובר לחיפה הסיפור מסתבך הרבה יותר. הובלת פסנתרים בחיפה יכולה להיות מאוד מסוכנת לשלום הפסנתר ולכן חשוב לבחור בחברה מקצועית ולהכיר את כל התנאים שישפרו את הבטיחות בהובלה.

כל מה שצריך לדעת על הובלת פסנתר בחיפה

  • הובלת פסנתרים דורשת זהירות רבה גם בהורדה שלו עד למשאית. אמנם קל לחשוב עד כמה יהיה קשה להעלות אותו לדירה אך גם ההוצאה שלו מהדירה לא פשוטה ודרושת מיומנות.
  • אי אפשר לפרק פסנתר וזו בדיוק הסיבה מדוע ההובלה כל כך מסובכת. הובלות פסנתר בחיפה הופכות להיות משימה קשה בעיקר בגלל העובדה הזו שמקשה מאוד על הניוד שלו.
  • בגלל שהפסנתר לא יכול להתפרק יש צורך לעגן אותו היטב. יש צורך להשתמש ברצועות רבות כדי שהוא לא יזוז בכלל ולמעשה אפילו תזוזה קטנה עם מרכז כובד שיהיה על אחת מהרגליים יכול לגרום לשבר שלה ולמעשה לנזק כספי עצום עבור בעליו.
  • הובלת פסנתרים בחיפה ובכל מקום אחר בארץ מבוטחות באופן נפרד משאר הפריטים. הסיבה לכך היא שההובלות מסובכות מאוד והסיכוי שיקרה משהו גדול יותר.
  • כמו כל מוצר אחר, יש לרפד את הפסנתר היטב. ההובלה בדרך כלל מתבצעת במשאית מקורה כיוון הפסנתר לא בנוי לתנאים חיצוניים ממושכים.
הובלת פסנתר בחיפה
הובלת פסנתר בחיפה

הובלה שמחייבת שימוש במנוף

הובלת פסנתרים בחיפה מחייבות מנוף. בלי מנוף יהיה בלתי אפשרי להרים אותו לקומות גבוהות. גם כשמדובר בבית פרטי, בית קרקע, לא תמיד יהיה אפשר להעביר את הפסנתר בגדר והרמה שלו על ידי אנשים לא רק קשה מאוד אלא מסוכנת כיוון שהוא שוקל כמה מאות קילוגרמים.

לקריאה נוספת: איך מעבירים דוד שמש לדירה חדשה?

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *