טיפים להובלת משרד

הצורך במעבר משרד נובע בדרך כלל משינויים המתרחשים בעסק. פעמים רבות נובע הצורך משינויים לטובה- גדילה, צמיחה והתפתחות. לעיתים דווקא מתוך הצורך להצטמצם ולאחר מכן לצמוח מחדש. בכל מקרה, אל מעבר המשרד יש להתייחס כאל אירוע שיכול להשפיע לא מעט על ההמשך. קבלו כמה טיפים להובלת משרד שבעזרתם האירוע יעבור בצורה חלקה ותוכלו לחזור לשגרה בהקדם.

לפני ההובלה: בחרו במשרד המתאים לצרכים שלכם

חשוב לחפש את המשרד הבא שלכם כשאתם בוחנים לא רק את הצרכים המיידיים והמצב העכשווי שלכם אלא גם את המגמה לקראתה אתם הולכים וכיצד יתפתחו הדברים בהסתכלות של שנתיים- שלוש קדימה. אינכם רוצים לעבור משרד כל שנה ולכן צריך לקחת בחשבון את הדברים שאמורים לקרות בשנתיים הקרובות. בתור מנהלי החברה אתם בוודאי יודעים מהו הכיוון אליו חותר המשרד. בחרו משרד בגודל מתאים, בעל מבנה מתאים (האם חלל אחד או מספר חדרים, האם צריך אזור קבלה או לא), אם אתם עומדים לקנות ציוד נוסף קחו גם אותו בחשבון.

בחירת חברת ההובלות- רק בעלי ניסיון בהובלות משרדים

הובלות משרדים הן מורכבות לעיתים יותר מאשר הובלות דירה. במיוחד כשמדובר במשרדים גדולים, הכוללים מכשירים רבים כמו מחשבים, מכונות צילום, פקסים, טלפונים ועוד. פירוק החלקים, אריזתם, העמסתם ולאחר מכן גם פריקתם והרכבתם דורשים מיומנות וניסיון. ישנן חברות הובלות אשר עובדיהן יכולים לסייע גם בפירוק, אריזה ולאחר מכן הרכבה של כל מכשירי החשמל, שיש להם הבנה במחשבים והם יכולים לתת שירות מקצועי מעבר להובלה עצמה. מומלץ להיעזר בחברה כזו בכדי שלא תצטרכו לעשות זאת לבד.

לארוז בזמן ובצורה מסודרת

את האריזות כדאי להתחיל הרבה לפני המעבר ולעשות זאת בצורה הדרגתית. זמן האריזות הוא זמן מעולה למיין את תכולת המשרד, לראות האם אתם זקוקים באמת לכל הניירת שאתם שומרים בקלסרים או שניתן לגרוס ולהפטר, לבדוק במחסן ובחדרים צדדיים האם ישנן מכונות ישנות או מחשבים שאינם בשימוש וניתן למסור. חשוב לארוז הכל בצורה מסודרת, את חלקי המחשבים והטלפוניה לארוז כך שתוכלו למצוא את הידיים והרגליים לאחר מכן, לרשום בדיוק לאיזה מחשב או טלפון שייך כל חלק, לרשום על הארגז את תכולתו, לרשום "שביר" בארגזים המכילים תכולה שבירה ועוד.

להתכונן היטב ליום ההובלה

אל יום ההובלה תגיעו כשאתם מוכנים לגמרי. חשוב לשריין למשאית חניה ומקום לעמוד. אם זהו רחוב קטן עם בעיית חניה, תפסו חניה מראש, בקשו גם מאחד העובדים שיחנה אף הוא בסמוך ופנו את הרכבים קרוב לזמן ההגעה של המשאית. גייסו את העובדים לקחת חלק פעיל, שיהיו כאלה שיפקחו על עבודת ההעמסה במשרד הישן, ליד המשאית ועל עבודת הפריקה במשרד החדש. במשרד החדש כוונו את הסבלים להניח כל ארגז במקום המיועד לו כדי לחסוך לכם עבודה מאוחר יותר.

לחזור לשגרה מהר ככל האפשר

כיוון שזהו מעבר של עסק אשר צריך לייצר עבודה, חשוב שלא להתעכב זמן רב מדי במעבר. דאגו עוד קודם לחיבור לחשמל, מים, אינטרנט, טלפון וכו' במשרד החדש כדי שתוכלו לחזור לעבודה רגילה בהקדם.

הובלות דירה

לקריאה נוספת: כיצד לבחור מוביל דירה אמין?

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *