מעבר דירה לא יכול לעבור טוב לא מחסן גינה, אז איך תבחרו את המחסן שלכם

מחסן גינה לחיים קלים יותר

מחסן גינה
מחסן גינה

מעבר דירה לא יכול להיות מושלם בלי מחסן גינה. אם יש לכם חצר גדולה ובעיקר הרבה דברים לאחסן, לא כדאי שהם יישבו בסלון ויעשו לכם בלגן כל יום ובטח לא בחוץ כדי שלא ייפגעו ממפגעי מזג אוויר כמו רוח, גשם וגם שמש חזקה. מחסני גינה לא חייבים להיות כמו מפלצות בגינה שלכם, ישנם מחסנים מעוצבים וצבעוניים שיתאימו לכל אחד. בחירת מחסן גינה יכולה להיות משימה לא פשוטה בגלל האיכות הנדרשת לאחסנה בטוחה ואטומה כנגד כל איום ולכן בבחירת המחסן יש לקחת את הזמן ולשקול את כל הנתונים.

איך לבחור את מחסן הגינה הבא שלכם במעבר דירה

  • כשבוחרים מחסן לגינה חשוב לבחור מחסן שיתאים לציוד שאתם רוצים לאחסן. ישנם מחסנים גדולים מאוד לעומת מחסנים קטנים לגינות קטנות יותר או לסוג ציוד אחר, כמו מחסן לכלי ניקיון. לא כדאי לבחור מחסן קטן מידי כך שלא יספיק לשימוש שלכם ולא מחסן גדול מידי שסתם יתפוס לנו מקום רב בגינה. שקלו היטב לפי ממדי הגינה וגודל התכולה העתידית כדי להגיע להחלטה הטובה ביותר.
  • ישנם מספר מחסנים לגינה שיכולים להיות הטובים ביותר עבורכם וכדאי שתבחרו אותם לפי המאפיינים של כל אחד. למשל, מחסני גינה ממתכת אמנם יכולים להגיע בעיצוב פחות רענן אך הם חזקים ועמידים ביותר. מחסני פלסטיק קלים יותר אך יכולים להידלק ולהתבלות בפרק זמן קצר יותר מאשר מחסני מתכת. מחסני עץ יכולים להתחמם כהוגן בקיץ ואף להיות קשים לניקיון בגלל בעיות רטיבות שתפגע בעץ. מחסני PVC לעומת זאת הם מחסנים מתקדמים ביותר, לא דליקים, עמידים וחזקים, אך גם מחירם יעלה יותר ממחסנים פשוטים יותר.

סקר שוק יוריד את העלויות

ניתן למצוא מחסני גינה רבים במגוון רחב של חברות בשוק והצעד הנכון ביותר עבורכם הצרכנים הוא לבצע סקר שוק כדי להשוות ביניהם. ישנן חברות שמציעות לכם דילים משתלמים יותר שכוללים גם הרכבה והובלה לעומת חברות שיציעו מחירים גבוהים יותר ללא סיבה. מלבד זאת שווה להתרשם מהדגמים והגדלים השונים כולל האחריות והשירות שהחברות השונות מציעות.

לקריאה נוספת: טיפול בהצפות בעת מעבר דירה

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *