שמירה על הציוד בעת מעבר דירה

חשוב לדעת איך לשמור נכון על הציוד בזמן מעבר דירה

מעבר דירה זה עסק לא פשוט, יש הרבה מאוד משימות שצריך לעשות כגון: תיאומים בין פינוי הדירה הישנה והכניסה לדירה החדשה, אריזה של כל הציוד שיש להעביר, ניקוי הדירות לקראת המעבר, שיפוצים ותיקונים שיש לעשות בדירות, ועוד. בזמן המעבר יכול להיגרם נזק רב לציוד שמעבירים אם לא שומרים עליו נכון. לכן, חשוב מאוד לדעת איך לארוז את הציוד כראוי והיכן ניתן לשמור על הציוד במידת הצורך. לשם כך ריכזנו עבורכם טיפים בנושא. כמו כן, מומלץ להיעזר בחברת הובלות מנוסה אשר תעזור לכם בתהליך המעבר.

שמירה על הציוד בזמן מעבר דירה – כמה טיפים

  • אריזה – אחד הדברים הבסיסיים ביותר בכל מעבר דירה הוא אריזת תכולת הבית. זוהי פעולה שלרוב תעדיפו לבצע בעצמכם ולא על ידי חברת ההובלות, מאחר וזה לוקח זמן רב. לפני האריזה מומלץ להצטייד בחומרי אריזה מתאימים אשר יאפשרו לכם להעביר את החפצים השבירים שלכם מבלי שיפגעו. ניירות אריזה, ניילון בועות, קלקר, וכמובן ארגזים, הם מצרכי חובה לאריזה בטוחה. עטיפת כלים שבירים בחומרי העטיפה המתאימים (ניירות, ניילון בועות, או קלקר) יבטיחו את הגעתם שלמים לדירה החדשה.
  • שמירה על הציודהגנה על ריהוט – עטיפת הרהיטים מתבצעת לרוב על ידי המובילים, אך עם זאת חשוב כי תעקבו אחר עבודתם בכדי לוודא שהרהיטים שלכם נשמרים כראוי. יש לשים לב שעוטפים את הרהיטים בחומרים אשר ימנעו מהרהיטים לקבל מכות או להישרט על ידי רהיטים או חפצים אחרים בזמן ההובלה. כמו כן, מומלץ לפרק את הידיות מארונות ומגירות טרם ההובלה ולהתקין אותם בצורה הפוכה כדי לאפשר סידור נוח יותר של הריהוט במשאית או במכולה, ובכך גם למנוע פגיעה של הידיות ברהיטים אחרים. בנוסף, כדאי להדביק את הדלתות והמגירות של הרהיטים כך שלא יוכלו להיפתח בעת ההובלה.
  • אחסנה במכולות – לעיתים מעבר הדירה יהיה תהליך ארוך ויהיה פער זמן בין פינוי הדירה הישנה עד לכניסה לדירה החדשה. אילוצים אלו יכולים לנבוע מתאריכי פינוי וכניסה שונים, שיפוץ הדירה החדשה או אפילו במידה ותרצו להספיק לבצע ניקיון יסודי בדירה החדשה. בפער הזמן הזה אתם תצטרכו לאחסן את הציוד שלכם במקום כלשהו מבלי שייפגע. האופציה הנוחה ביותר הינה אחסנה במכולות. ישנן חברות הובלה המציעות את האופציה הזו, ולמעשה הן מספקות את שירותי האריזה, אחסה והובלה לדירה החדשה. בזמן הזה הציוד נשמר במכולה כשהוא ארוז ומוגן, ובעת הצורך הוא יובל לדירתכם החדשה בתוך המכולה.

שמירה נכונה על הציוד תחסוך לכם הרבה כסף

מעבר דירה זה עסק יקר מאוד ואתם לא רוצים להוסיף לו הוצאות נוספות שנגרמות עקב טיפול לא נכון בציוד. אריזה נכונה של תכולת הבית ושל הרהיטים שלכם תשמור על שלמותם ותחסוך לכם כסף על תיקון או רכישת רהיטים חדשים. כמו כן, אחסנה במכולה תחסוך לכם את מחיר ההובלה למחסן וממחסן לדירה החדשה ותמנע טלטלה מיותרת של כל הריהוט והציוד שלכם.

לקריאה נוספת: אריזת דירות לפני ההובלה

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *