איתור נזילות לפני מעבר דירה

איתור נזילות לפני מעבר דירה היא אחת הפעולות החשובות ביותר שתוכלו לבצע לפני שתגיעו לבית החדש. לא תרצו לגלות על נזילה אחרי שכבר רכשתם את הבית, כי משם יהיה עליכם להיכנס לסיבוך לא פשוט עם אותו מוכר כיוון שהוא לא ימהר לשלם על תיקון המצב הקיים.

למה חשוב לבדוק נזילות לפני שקונים דירה?

אין ספק שאם מצאתם נזילה בבית החדש שאליו אתם עוברים, עוד לפני שבכלל נכנסתם אליו באופן מעשי, זו לא אשמתכם, אך מבחינה משפטית כבר רכשתם את הדירה ואתם צריכים לתקן אותה בעצמכם. תמיד אפשר להתווכח על הגבול הדק שבין מה שהוגן מבחינה מוסרית ומשפטית אך במצבים כאלו ובעיקר נזילה שיכולה להיות קטנה אך מעיקה, לא תרצו את הסלט הזה. במקום להסתבך במעשיות שכאלו, איתור נזילות ותיקון נזילות יהיה פשוט יותר אם תבדקו בעצמכם לפני.

איתור נזילות לפני מעבר דירה

• תמיד קיימת האפשרות להסתייע בחברה לביקורת מבנים שתוכל לבצע בדק בית ולראות האם יש בעיות שונות בבית. הבדיקה שלה תהיה מקיפה מהאיטום של הגג ועד הקירות עצמם כולל הרצפה, כולל גגות מרוצפים, מרפסות ואפילו נזילות בגינה. עם זאת, אנשים רבים לא ממהרים לבצע ביקורת מבנים, למרות היות הצעד הזה חשוב מאוד לקנייה נכונה, ואפשר גם לבדוק לבד.

• זו תיראה לכם כמו בדיקה די שטחית אך תתפלאו לגלות עד כמה היא יכולה לבשר לכם האם הרצפה והתקרה אטומות או לא. על ידי שפיכת מים תוכלו לדעת אם יש נזילה או שהרצפה בלתי חדירה. כאשר אתם שופכים לא מעט מים באזור מסוים בגג והמים נאגרים במקום ספציפי, הם אמורים להיות שם גם כעבור 6 שעות. אם הם לא שם אחרי 6 שעות הם כנראה נספגו בתקרה מה שמבשר לכם שתהיה לכם נזילה ביום מן הימים.

מה עושים עם הנזילות?

איתור ותיקון נזילות לא סתם תמיד באים יחדיו, אי אפשר לאתר נזילה בלי לתקן אותה. התיקון יכול להתבצע במגוון שיטות לפי מיקום והיקף הגודל שלה, כאשר לעתים יש לבצע פעולה כירורגית והחלפה לעומת מקרים אחרים שבהם ניתן לסתום אותה מתוך המערכת בשיטות מתקדמות.

לקריאה נוספת: הובלות בחיפה – טיפים לפני מעבר

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *